Wednesday, October 15, 2014

Programmi suhtlus kasutajaga

Täna proovime panna programmi kasutajaga suhtlema nii, et ta reageeriks kasutaja poolt sisestatud andmetele.

Tervitamine ja parooli küsimine

Eesmärk: 
Tegelane küsib kasutaja nime ja peale nime sisestamist tervitab teda nimepidi! Edasi küsib tegelane parooli. Õige parooli sisestamisel hakkab ta tantsima.

Rohelised käsuplokid tulevad tehete alt. Nende abil saab teha matemaatikatehteid, seada tingimusi ja praeguse näite puhul saab kokku liita ka sõnu ehk tekste ühendada.
Tegelase tervitus ja vastus näeb välja selline:
Kui me tahame, et tegelane tegutseks edasi alles peale seda, kui oleme sisestanud õige parooli, tuleb lisada järgmised käsuplokid:
Järgmine skript küsib lisaks nimele parool ning õige parooli sisestamisel hakkab tegelane "tantsima".

Ülesanne edasijõudnutele:
Kui parool valesti sisestati, siis tegelane ütleb seda ning küsib uuesti (3 korda). Kui parooli on 3 korda valesti sisestatud, siis lõpetab küsimise.

Spikker



Valmis programmike võiks toimetada nii: