Tutvumine programmi keskkonnaga

Põhimõisted:
Sprait - tegelane, kellele saab kirjutada programmi. 
Lava - taust, millel tegelane liigub
Skript - programm. Skripte saab kirjutada Spraitidele ehk tegelastele, aga ka lavale. 

Spraitide ja lava välimust on võimalik muuta. Kogus on olemas suur hulk valmis välimusi, nende valimiseks tuleb klõpsata kausta märki. Pintslil klõpsates on võimalik ise spraite või tausta joonistada.
Ühele spraidile võib teha erinevaid välimusi (kostüümid) ja neid saab panna skriptis vahetuma (näiteks imiteerida liikumist).


Skriptide (programmijupid) kirjutamine toimub igale spraidile eraldi. Selleks tuleb klõpsata spraidil ning tööakna keskel avaneval ribal on võimalus valida konkreetselt selel spraidiga seotud tegevusi (skriptid, kostüümid, heli).

Lavale saab samuti lisada skripte, selleks tuleb klõpsata laval (vasakul paneelis).

Skriptide kirjutamiseks on tööakna keskel valmis plokid. Skripti kirjutamiseks tuleb plokid paremale käsuplokkide kokkupaneku aknasse lohistada. 


Liikumine - kõik liikumisega, pööramisega seotud plokid
Välimus - spraidi välimuse muutmine, näiteks läbipaistvuse lisamine.
Heli - heli ja heliefektide lisamine.
Pliiats - joonistamise vahend, spraidi liikumine jätab jälje (joone)
Andmed - muutujate lisamine 
Sündmused - kõige olulisem plokk - kõik skriptid peavad algama sündmuse ehk käivitajaga.
Juhtimine - kordused ja tingimused
Andurid - välised andurid, mille andmeid saab skriptis arvestada (näiteks hiirekursori asukoht, taimer)
Tehted - matemaatikatehted, mida saab skriptides kasutada (näiteks =, >, <).